Saturday, December 24, 2011

24th Dec. Christmas

Christmas
12月24日 クリスマスだぞ

 
It was the Christmas day today so… I made my special onion soup. It was delicious and was easy to cook.
 クリスマスなので(?)オニオンスープを作りました。簡単にでき美味しかったです。


 
I was in my house almost all day long. I was writing my blog. I completed the article “Rare YAMANEKO”. I made a lot of special edition YAMANEKO dolls in Tonga. Please access below and then, jump to the previous page.
 ほとんど一日中家にいました。ブログを書いていました。レアな山ネコの記事を完成させました。トンガでたくさんの特別バージョン山ネコを作ったものです。下のURLへアクセスし、以前のページにもジャンプしてみてください。



 
In the evening, I made my special Mabo-tofu and bought herring roe.
 夜、特製麻婆豆腐を作り、数の子を買いました。



 
We usually eat herring roe in the New Year. I can say I prepared for the New Year today.
 普段は数の子を正月に食べます。だから今日正月の準備をしたと言えます。


 
At night, I enjoyed chatting with my friend, but suddenly the Internet cut off. Oh man!
 夜チャットを楽しみましたが、突然ネットが切れてしまいました。おやま~。

No comments:

Post a Comment