Tuesday, December 27, 2011

27th Dec. I finished working this year.

I finished working this year.
12月27日 仕事おさめだぞ


I finished working this year. We will have a school break until 10th Jan. Have a happy New Year!
After school, we had a year-end party. By way of entertainment, we had our school’s quiz of this year and I took charge of a master of this quiz. At the beginning, I spoke Tongan language but of course no one understood it.
 今年の仕事おさめでした。1月10日まで冬休みです。良いお年を!
 忘年会がありました。余興として学校クイズ(10大ニュース)がありました。Torojiro先生は司会を務め、初めにトンガ語を話しましたが、もちろん誰もわかりませんでした。

No comments:

Post a Comment