Sunday, January 15, 2012

15th Jan. Ski Lesson

Ski Lesson
1月15日 講習だぞ

 
I took a ski lesson because I’m poor at skiing. A special instructor called demonstrator taught me how to improve my ski level. The lesson was more expensive than usual lesson but I succeeded to change my feeling a little bit.
 スキーが下手なので講習を受けました。デモンストレーターと言われる特別なインストラクターが、どのようにレベルを上げるか教えてくれました。普通の講習より高いのですが、少し感覚を変えることができました。


 
After skiing, I made stir-fried vegetable. Although my life in Japan is much busier than Tongan life, I’d like to cook my meal as possible I can. In addition, I found that I’m updating my blog almost every day recently. Am I a man of leisure?
 スキーの後、野菜炒めを作りました。日本の生活はトンガ生活に比べたらずっと忙しいのですが、可能な限り食事を作りたいです。そして・・・最近ほぼ毎日ブログを更新していることに気づきました。Torojiro先生はやっぱり暇人なのでしょうか???

No comments:

Post a Comment