Wednesday, January 25, 2012

25th Jan. YAMANEKO, made of folding paper

YAMANEKO, made of folding paper
1月25日 折り紙山ネコだぞ


 
As a recreation in my class, we enjoyed a bingo game. As a gift of the game, I made the YAMANEKO face with folding paper. The first student, who got bingo, took it.
 学級レクレーションでビンゴをしました。景品として折り紙で山ネコの顔を作りました。初めにビンゴになった子どもにもらわれていきました。

 
I got this crane. Japanese students are very clever with their hands.
 この鶴をもらいました。日本の子ども達は手先が器用です。


 
After work, I went to Ryouga, Chinese noodles restaurant, after a long time away. I ordered Miso & Garlic noodles as usual.
 仕事の後、久し振りに凌駕へ行きました。いつも通り、黒味噌ニンニクラーメンを注文しました。

No comments:

Post a Comment