Wednesday, February 15, 2012

15th Feb. At School

At School
2月15日 学校にて・・・だぞ

 
I brought the special edition YAMANEKO dolls to my school. My students were very pleased because it was their first time to meet them. They have only seen the picture of the wedding edition YAMANEKOs before. All of my students said they are very cute.
 結婚式バージョンの山ネコを学校に連れて行きました。子ども達はとても喜びました。何故なら彼らは雛祭り山ネコの写真しか見たことがなかったからです。その生ネコに会ったのは初めてでした。


 
While we were in our school, I put the special edition YAMANEKOs in front of a heater. It helped them in drying up.
 学校にいる間に、ストーブの前に置いておきました。よく乾きました。


 
I fitted YAMANEKOs with bells and managed to send them to my acquaintance. Well done!
 鈴を付けて、何とか知人へ送りました。よくできました!

No comments:

Post a Comment