Tuesday, February 21, 2012

21st Feb. The last day for school visitation

The last day for school visitation
2月21日 最後の参観日だぞ


 
They showed their results of this school year to their parents. All of my students were doing very well so the parents were pleased.
 子ども達は今年学校で勉強してきたことの成果を見せました。全員よくやっていましたので、おうちの方々は喜んでいました。


 
I didn’t do anything today. I was just watching and they did it themselves. It’s ideal states of affair.
 Torojiro先生は何もしておりませんでした。ただ見ていただけです。彼らが彼ら自身でやっておりました。それは理想的な形です。

No comments:

Post a Comment