Friday, March 16, 2012

16th Mar. Cleaning & Presentation

Cleaning & Presentation
3月16日 掃除と発表だぞ

 
We cleaned our class room. This school year is almost over. We usually thanks to the class room and clean it at the end of the last term in Japan.
 教室を掃除しました。今学期もほぼ終了です。日本では、最終学期末に掃除して教室に感謝します。


 
All of my students were cleaning eagerly.
 全員一生懸命掃除をしていました。


 
We are supposed to show some of our result every term’s closing ceremony. It was our tern so we gave a presentation, what we made effort this year, in front of the other students and teachers. It was pretty good.
 毎学期の終業式で、何かしらの成果を発表することになっています。今回自分たちの番だったので、他の子ども達や先生達の前で今年がんばったことの発表をしました。とても良い発表でした。

No comments:

Post a Comment