Monday, March 26, 2012

26th Mar. I've finished cleaning.

I've finished cleaning.
3月26日 掃除が終わったぞ

 
My class room has been prepared for the next students.
 部屋は次の子ども達の為に完全に片付きました。

 
I cleaned up 110 students’ shoe shelves.
 110人分の下駄箱をキレイにしました。


 
After work, I enjoyed inline skating with Takao and Haruno. I believe that it’s good for skiing and ice skating.
 仕事の後、Takao先生とHaruno先生とインラインスケートをしました。これはスキーやアイススケートの為に良いと思います。


 
Around 10:30 PM I started working again with Takao. We made a planning book of this school year (bookbinding) and it took us more than 3 hours. We worked a lot. This is Japan!
 午後10時半からTakao先生と再び仕事を始め、教育計画を作りました(製本作業)。3時間以上かかりました。たくさん働きました。これが日本です!

No comments:

Post a Comment