Sunday, April 15, 2012

15th Apr. Cherry blossom has not come out yet.

Cherry blossom has not come out yet.
4月15日 桜はまだかいな~だぞ


 
It was fine today, so I cleaned my room, toilet and bathroom.
 天気がよかったので、部屋、トイレ、風呂の掃除をして、


 
I washed my clothes
服を洗い、


 
and tidied my house equipments up.
 そして家の物を整頓しました。


 
In the afternoon, I went out and ate Chinese noodles. It was my first time to come here. The restaurant was quite normal.
 午後、ラーメンを食べました。ここへ来るのは初めてでした。すごく普通の店でした。


 
Following that, I took a look for my aggressive flower viewing, but…
それから攻撃的お花見の下見に行きました。しかし・・・


 
Cherry blossoms in Nagano have not bloomed yet, maybe because this winter was so cold. Hopefully we can go flower viewing next week.
桜はまだ咲きません。多分今年の冬は寒かったからでしょう。来週花見に行けたらいいのですが・・・。

No comments:

Post a Comment