Sunday, April 29, 2012

29th Apr. Refrigerator

Refrigerator
4月29日 冷蔵庫たぞ

 
 
 
 
In the morning, we saw a very beautiful scenery around my house. My family was pleased.
 朝、キレイな景色を見ました。喜んでおりました。


 
 
Around ten o’clock, I went to an electric appliance shop with my aunt and I bought a fridge at last. Actually my family and aunt bought it to me as my birthday present. Thank you very much.
 10時頃にヤマダ電機に行きました。遂に冷蔵庫を買いました。実際は家族と伯母が誕生日祝いに買ってくれました。ありがとうございます。


 
At lunch, we ate buckwheat needles at Fujio-sansou restaurant, where I visited once. The restaurant has a spa.
 昼、富士尾山荘という食堂に行きました。1回行ったことがあり、温泉もあります。


 
Of course it was delicious.
 もちろん美味しかったです。


 
Following that, we visited Daioh Wasabi Nouen ’Japanese horseradish farm’.
 その後、、大王わさび農園に行きました。

 
Azumino city has a very beautiful environment.
 安曇野市はとてもキレイな環境です。


 
My sister rode a horse.
 妹の金持ち力持ちのAkikoさんは馬に乗りました。


 
We ate sushi at dinner. It was a happy birthday.
 夕食に寿司を食べました。よい誕生日でした。

No comments:

Post a Comment