Saturday, May 12, 2012

12th May. Setting and Cooking


Setting and Cooking
5月12日 設置と料理だぞ


 
It was cloudy but I could only see the Jounen-dake mountain. What strange scenery!
 曇っていましたが、常念岳のみ見えました。奇妙です!


 
In the morning, I cooked cream pasta.
 朝、クリームパスタを作りました。


I set up a driving navigator on my car. I had my previous navigator broken last week so I bought a new one.
 車にナビを設置しました。先週ナビが壊れたので新しいのを買いました。


 
In the evening, I made okonomiyaki(a meat and vegetable pancake) and tempura. It was delicious.
 夜にお好み焼きとテンプラを作りました。美味しかったです。

No comments:

Post a Comment