Sunday, May 13, 2012

13th May. Great function, Cloud, Matsumoto city, Public bath


Great function, Cloud, Matsumoto-city, Public bath
5月13日 すごい機能、雲、松本市、銭湯だぞ

 
I found my mobile’s great function. Thanks to the function, I can use the Internet with my three PCs.
 携帯電話のすごい機能を発見しました。そのお陰で3つのパソコンでインターネットが出来ます。


 
The carp streamer near my house.
 近くのこいのぼりです。


 
I saw a strange cloud. A natural disaster may come.
 変な雲を見ました。自然災害が来るかも知れません?


 
Around noon, I visited my favorite restaurant Kanou in Matsumoto city. I ordered deep-fried chicken set meal as usual.
 お昼頃、松本の「かのう」食堂へ行きました。いつも通り唐揚定食を注文しました。


 
 
 
 
 
Following that, I went to see the ruin. There used to be a castle. It takes me an hour to go around.
 その後、遺跡を巡りました。かつてお城があった所です。歩き回るのに1時間かかります。


 
At last, I went to a public bath. Although it’s not a hot spring, I spent a luxurious time.
 最後の銭湯へ行きました。温泉ではありませんが、贅沢な時間が過ごせました。

No comments:

Post a Comment