Sunday, June 17, 2012

17th Jun. Bicycle


Bicycle
6月17日 自転車だぞ


 
I cheered my students who belong to a bicycle club.
 自転車部の子ども達を応援しました。


 
They won the prize and are supposed to go to the next competition. Congratulations!
 次の大会へ勝ち進みました。おめでとうございます。



 
  
Following that, I went for an aggressive walking to Omachi city. We still have the beautiful snow mountains.
 その後、大町市まで攻撃的散歩に出かけました。まだキレイな雪山が見れます。


 
Oh!!!! 30. Yet, I don’t feel hot, Tongan sunshine was much stronger than Japanese one.
 お~30度ですか~。でもそんなに暑さを感じません。トンガの日差しはもっと強烈でした。


 
At dinner, I made takoyaki (an octopus ball cake). My takoyaki skill is improving.
  たこ焼きを作りました。だんだん上手になっております。

No comments:

Post a Comment