Friday, June 22, 2012

22nd Jun. Childbirth Edition YAMANEKO


Childbirth Edition YAMANEKO
6月22日 山ネコ出産バージョンだぞ


 
I gave No. 358 YAMANEKO to Yuuki who is a student teacher and has finished his role today.
 山ネコNo.358をYuuki先生にあげました。彼は教育実習生で、全日程を今日終えました。


 
Thank you for your trouble over the last 4 weeks. I hope you pass the exam and become a good teacher soon.
 4週間お疲れ様でした。すぐに教員採用試験に合格して、現場へ戻ってくることを願います。


 
After school, I gave No. 356 and 357 YAMANEKOs to Ayaka, who is supposed to take a leave for childbirth. We belonged to the same grade students (grade 6), before Tonga.
 山ネコNo.356とNo.357をAyaka先生に渡しました。赤ちゃんを産むためにお休みに入ります。トンガの前、同じ6年生に所属していました。


 
Have a good childbirth and make a happy family.
 元気な赤ちゃんを出産して、幸せな家庭を作ってください。

No comments:

Post a Comment