Sunday, June 3, 2012

3rd Jun. Takoyaki, Public Bath, YAMANEKO


Takoyaki, Public Bath, YAMANEKO
6月3日 たこ焼き・銭湯・山ネコだぞ


 
I was forced to work almost all day long…because I have a great many things to do. The duty as the chief of P.E (swimming pool class, sports day etc), PTA, track and field, class management and so on. Darm!
 ほぼ一日中仕事をしておりました。めちゃくちゃやることがあるからです。プール開始や運動会など体育の仕事、PTA、陸上、学級のことなどです。


 
At lunch, I made takoyaki (an octopus ball cake). Takoyaki contains Osaka residents’ soul.
 お昼にたこ焼きを作りました。たこ焼きには大阪人の魂が詰め込まれております。


Of course it was delicious.
 もちろん美味しかったです。




 
I could not stay inside, so I went to a public bath in Matsumoto. A public bath makes me relax.
 家にじっとしていられなかったので、松本の銭湯に出かけました。銭湯はリラックスさせてくれます。


 
I have not made YAMANEKO dolls for a long time. I succeeded to make it pretty. However hard my work may be, I will never stop making YAMANEKO and writing blog.
長い間山ネコを作っていませんでした。かわいくできました。どんなに仕事が大変でも、山ネコを作ることとブログを書くことは止めません。ハッハッハッ!かかってきなさい!

No comments:

Post a Comment