Friday, August 10, 2012

10th Aug. Sightseeing in Reno リノ観光だぞ


Sightseeing in Reno
8月10日 リノ観光だぞ


I checked out at 11. It was a very good hotel.
 11時にチェックアウトしました。良い宿でした。


 
On the way to the Amtrak company, I left camera on the company’s bus, I saw a strange clouds. Finally, they found my camera and they are supposed to send it from San Francisco to San Luis Obispo station, where Melissa lives and I get there tomorrow.  I’m relieved.
 カメラをバスに忘れたAmtrak会社への道中で変な雲を見つけました。結局のところ彼らはカメラを見つけていました。Merissa先生のいるサンルイス・オビスポへ送ってくれます。Torojiro先生が明日到着するまでに届いているはずです。安心しました。


 
Following that, I ate Mc Donald’s as well today. Perhaps I will not eat it after I come back to Japan.
 その後、マクドナルドを食べました。日本に帰ったら食べないと思います。



 
After Mc Donald’s, I find my accommodation. The accommodation charges (last night hotel) jumped up to $112, so I decided to find the other one. This accommodation is owned by Indian and the cheapest, but I paid $91 because it’s weekend today. There seemed not to be backpackers’ hotel. Oh man!
 マクドナルドの後、今晩の宿を見つけました。昨日泊まった所は112ドルに値上がりしました。だから他の宿を探しました。インド人オーナーの宿で一番安かったですが91ドル払いました。週末だから仕方ないのです。バックパッカーなど無いようです。



Around 2 o’clock PM, I went sightseeing. A great many classic cars (more than 2,000 cars) were parked along the main street. The Indian owner said, The Automobile Festival is held once a year every August for 3 days. I’m very lucky.
 2時頃、観光に出かけました。2000台以上のクラシックカーがメインストリートに駐車されていました。インド人のオーナーが教えてくれましたが、毎年8月に3日間、自動車ショーが開かれるようです。運が良い!
大量の車写真


 
This is the old Reno Gate. It used to be the main gate, After it retired the main post in 1995, it move here.
 これは旧リノゲートです。1995年にここへ移動しました。


 
I walked along a river.
 川沿いに歩きました。


Finally I visited the National Automobile Museum. There are more than 200 precious classic cars.
 最後に自動車博物館を訪れました。200台以上のクラシックカーが展示されています。



 
This is Elvis Presley’s Cadillac in 1973.
 これは1973年、エルビス・プレスリーのキャデラックです。


 
Thomas Flyer got to Paris from New York, 13,341 miles (21,500km) in 1908.
 トーマス・フライヤーは1908年にニューヨークからパリまでの21,500kmを走破しました。



After the museum, I walked along a river again. Reno is very small but is a very beautiful city.
 博物館の後、また川沿いに歩きました。リノは小さいですが、きれいな町です。


 
I ate Chinese food. Although it tasted strange, I like Asian food.
 中華レストランに行きました。味は奇妙でしたが、アジア料理が好きです。


 
  
Until 9 o’clock PM, I enjoyed watching the automobile show.
 夜の9時まで自動車ショーを楽しみました。
[Movie] Reno Classic Car Show動画:( 41 sec, 56 sec)




Tomorrow morning, I will leave Reno.
 明日の朝リノを経ちます。


Photos of Reno
リノの写真





This is all of my photos, which I took in America.
アメリカで撮ったすべての写真です。気力・体力・根性と自信、何より時間がある人のみアクセスしてください。

No comments:

Post a Comment