Saturday, August 11, 2012

11th Aug. Reno to San Luis Obispo リノ~サンルイスオビスポだぞ

Reno to San Luis Obispo
8月11日 リノ~サンルイスオビスポだぞ


I got up at 7 and moved to the bus station. This hotel was also good.
 7時に起きてバス停に移動しました。このホテルも良かったです。


 
I passed through the street. A lot of classic cars were parked there. The automobile show is finished today.
 クラシックカーがたくさん停まっている通りを過ぎました。自動車ショーは今日までやっています。



 
At 8 o’clock, I took a bus to Sacrament, then…
 8時にバスに乗りSacramentまで行きました。そして・・・



 
I was supposed to take train there, but the Sacrament station was under construction so we needed to take another bus to Davis.
 ここで電車に乗る予定でしたが、ただいま工事中らしくて、もう一本バスにのりDavisという所まで行きました。


 
From Davis to San Jose, I took a train. It’s comfortable because we can use Wi-Fi Internet in the train.
 Davis からSan Joseまで電車でした。インターネットが使えるので、快適です。


 
At San Jose, I took a bus again. After 3 hours, I got to San Luis Obispo and met Melissa. I was supposed to take my camera back here, but my camera had not come yet. In addition, the attitude of the staff was terrible. Melissa called to a lot of places, but nobody knows the situation. How poor the company Amtrak is! They don’t have any connection of customers’ information with each other. I may not be able to take my camera back. It’s sure; my camera cannot come back to me before I leave America. Come on!
 Amtrak is the same level as developing countries’ company like Tongan Power, Tongan Airport Limited and so on. They can ignore their customer’s demand as they like.
San Joseでバスに再び乗り、3時間後、San Luis Obispoにつき、Merissa先生に会いました。カメラをここで取り戻せるはずでしたが、まだ着いていませんでした。おまけにスタッフはひどい対応でした。Melissa先生は色々電話をかけてくれましたが、どこにカメラがあるのか誰も状況がわかりません。アムトラック!!!!!ひどい会社です。客の情報が全く共有できていません・・・。あほです。カメラを取り戻せない可能性が出てきました。確実に言えることはTorojiro先生がアメリカを経つまでには間に合いません。
Amtrakは途上国の国と同じレベルです。Tongan PowerとかTongan Airport Limitedなどもそうでしたが、好きなように客の要望を無視できる、めでたい会社です。


 
I can stay one more night in Melissa’s house and move to LA airport with her parents. Thank you very much! I moved Reno to San Luis Obispo for 11 hours. I’m very tired.
 Merissa先生の家にもう一泊させてもらい、明日両親とLA空港に行けます。ありがとうございます。11時間移動したので、疲れました。



This is all of my photos, which I took in America.
アメリカで撮ったすべての写真です。気力・体力・根性と自信、何より時間がある人のみアクセスしてください。

No comments:

Post a Comment