Tuesday, August 14, 2012

14th Aug. Japan 日本だぞ

Japan
8月14日 日本だぞ


After 10 hours flight, I got to Japan, but at that time, the date had already changed to 14th August, because of a time difference.
 10時間の飛行で日本に着きましたが、その時、日付は既に14日でした。時差の為です。何か損した気分だな~。行きに得したから同じか・・・


 
The food first I ate ,after I came back to Japan, was curry & rice.
 帰国後、初めて食べたのはカレーライスでした。



 
After that, I visited Akihabara. There are a great many shops which sell the electric equipments. I wanted to buy my PC mouse and PC adapter. When I was in Tonga, Taki, who has a Buddha face and Buddha hand, used to fix it for me. I bought an extra one just in case. 
その後、秋葉原に行きました。パソコンのマウスとアダプターが欲しかったからです。トンガにいた時は、仏の顔と手を持つ男Taki君が修理してくれていましたが・・・念のためもう1個買いました。


 
Because it was 7 o’clock, all shops were still closed so I went to Star bucks coffee.
  7時だったので店が閉まっていました。スタバに行きました。


 
I got these two items. Following that, I met….
  これらのアイテムを手に入れました。そして・・・


 
Oh brother Kimu!!!! Long time no see! Let me explain, he is not a man of leisure. I visited Osaki station, where his workplace is nearby, and had lunch together for an hour. I’m glad to meet you.
  お~キム兄!!!久しぶり!説明させてください。彼は暇人ではありません。Torojiro先生が会社が近い大崎駅まで行き、お昼休みに1時間一緒に食事をしたのです。会えて嬉しいです!

 
This is the building, where his company is included.
  キム兄の会社が入ったビルです。


 
Train comes every 3 minutes. Tokyo is advanced city in Japan.
  電車は3分に1本はきます。東京は進んだ街です。



This is all of my photos, which I took in America.
アメリカで撮ったすべての写真です。気力・体力・根性と自信、何より時間がある人のみアクセスしてください。

No comments:

Post a Comment