Thursday, August 16, 2012

16th Aug. Usual Life 普段の生活だぞ


Usual Life
8月16日 普段の生活だぞ


 
I made a new recipe, stir-fried vegetables & pork with yogurt. It was so so…
 新しいレシピを作りました。野菜炒めにヨーグルトを混ぜましたが・・・まぁまぁでした。


 
I had mountains of washing to do.
 大量の洗濯物がありました。



 
I made two YAMANEKO dolls and then…
2体の山ネコを作り、そして・・・


 
I went for an aggressive walk along the Jikkaseki weir.
 拾ヵ堰に沿って攻撃的お散歩にでかけました。


 
We have a lot of places for an aggressive walk in Azumino.
 安曇野には攻撃的散歩に適した良い場所がいっぱいあります。

No comments:

Post a Comment