Sunday, August 26, 2012

26th Aug. PTA Work  PTA作業だぞ


PTA Work
8月26日  PTA作業だぞ


 
We had a PTA work today. I’m in charge of the chief of the activity, and I forgot to call the car that collects empty cans. Oiaue~
 PTA作業がありました。その主任を務めております。そして回収車を呼ぶのを忘れました。あっちゃ~


 
We have to keep a huge cans until the car comes. I’m sorry…
 大量の缶を回収車が来るまで置いておかなければなりません。すんません・・・


 
After PTA work, collecting empty bottles and empty cans, I had another work... Although it's Sunday, I was forced to work all day long, otherwise I cannot finish preparations for a sports day and the other PTA work. Come on! Japanese Life!!!! Yet this is Japan!!!!! I miss Tonga and America~~~~~
 空き瓶、空き缶集めのPTAの作業が終わりましたが他の仕事があります。日曜日ですが一日中働かなければ運動会と他のPTA仕事の準備が終わりません。これが日本です。



 
A cosmos in my classroom has bloomed.
 教室のコスモスが咲き始めました。


 
My favorite Chinese noodles restaurant has changed to the other types of restaurant. It was also good.
 お気に入りのラーメン屋が違うタイプの店になりましたが、これもまた良しです。

No comments:

Post a Comment