Friday, August 3, 2012

3rd Aug. LasVegas in the daytime 昼間のラスベガス


Las Vegas in the daytime
8月3日 昼間のラスベガスだぞ


 
I woke up around 11 o’clock. Last night, I was writing my blog until late, because I cannot sleep well because of a time difference. Hopefully soon, I can recover from it.
 11時頃に起きました。まだ時差ぼけがあるので、昨夜は遅くまでブログを書いておりました。もうすぐ時差ぼけが治ればよいのですが・・・。


 
At 12:00, I started walking along the Las Vegas Blvd (The strip street). Because I found it very hard, I decided to take a bus after 1hour walk. The bus ticket cost for US$7 and we can use the ticket anytime for 24 hours. It’s cheap. I should have bought it from the beginning.
 12時にラスベガス通りを歩きました。1時間歩いた後、こりゃ大変だと分かったので、バスに乗りました。券は7ドルで24時間いつでも乗ってよいのでした。初めから買っておくべきでした。


 
The bus has its 2nd floor..
 2階建てバスです。
[Movie] Las Vegas scenery from a 2nd floor bus動画:(35 sec)


 
At the final bus stop, I got off.
 最後のバス停で降りました。


 
I ate breakfast and lunch at the Mc. Donald’s. I ate southern something something burger, L-size French fries, L-size soft drink and 20 nuggets.
 マクドナルドで朝昼食を食べました。サザン何チャラ何チャラバーガーと、Lサイズのポテトと、Lサイズのドリンクと、チキンナゲット20個を食べました。


 
From the end of the street, I walked back to the beginning with sightseeing. In the street, we can see the very famous sceneries all over the world, for example a pyramid and sphinx in Egypt,
通りの最後から、観光しながら歩いて通りの入り口まで歩くことにしました。世界中の名所を見ることができます。たとえばエジプトのピラミッドとスフィンクス、


 
the Eiffel Tower in Paris,
 パリのエッフェル塔、


 
the Statue of Liberty in New York and so on. I cannot describe everything, so if you have interest, please access below. I can show you all of my photos in Las Vegas.
 ニューヨークの自由の女神などです。すべてを書き表すことができません。もし興味があったら下にアクセスしてください。ラスベガスの写真が全部見れます。


 
I saw fountain show.
 噴水ショーを見ました。
[Movie] fountain show動画:(125 sec)


There are great many gambling machine, though it very common in Las Vegas…
 非常にたくさんのギャンブルマシンがあるのはラスベガスでは普通ですが・・・


 
The Seven Eleven has…
 このセブンイレブンには・・・


 
a slot machine. Hahaha…
 スロットマシーンがあるのです。ははは・・・


 
I departed Las Vegas at 7:30 PM and came back to LA around 1:30 AM. I had no time to find hotel, so I took a nap until my bus comes at 6:00 AM. There is no centipede, cockroach, mosquito… it’s comfortable.
 ラスベガスを夕方7時半に出発し、ロサンゼルスに深夜1時半に帰ってきました。宿を探す時間もなかったので、6時にバスが来るまで仮眠することにしました。ムカデもゴキブリも蚊もいなくて、快適ですね~。

This is all of my photos, which I took in America.

アメリカで撮ったすべての写真です。気力・体力・根性と自信、何より時間がある人のみアクセスしてください。

No comments:

Post a Comment