Monday, August 6, 2012

6th Aug. San Francisco サンフランシスコだぞ

San Francisco
8月6日 サンフランシスコだぞ


 
I got up at 9:30, I slept well. After I ate breakfast…
 9時半に起きました。朝食を食べた後・・・


I looked around the house. Her mother Vickie guided me. They are neighbors.
 家を見て廻りました。母Vickieさんが案内してくれました。彼らは隣人です。


 
  
  
  
  
Melissa’s house has a lot of things to see. It may be more attractive than Las Vegas.
 Melissa先生の家はたくさん見る所があります。ラスベガス以上ですねぇ~。



 
Around noon, I left her house, and Vickie took me to the Grower Beach train station.
 昼頃、家を出ました。Vickieさんが電車の駅まで連れて行ってくれました。



 
After 1 o’clock, I took a train and left for San Francisco. Thank you very much, see you again!
 1時過ぎ、電車に乗り、サンフランシスコへ向かいました。ありがとうございました。また会いましょう。



 
Vickie made lunch for me.
 Vickieさんが昼食を作ってくれました。


 
At San Luis Obispo station, I changed my transportation to a bus.
 サン・ルイス・オビスポ駅で、バスに乗り換えました。


 
I saw this soft drink at the US mini mart in Tonga.
 トンガのUSミニマートで見かけましたね~。


 
Around 7 o’clock, I got to San Francisco.
 7時頃、サンフランシスコに着きました。


 
Maybe this is the Golden Gate bridge.
 たぶんゴールデンゲートブリッジです。


 
Although, it was 8 o’clock, it was still bright.
 8時ですが明るいです。


San Francisco is city.
 サンフランシスコは町です。


 
Are you Japanese? The Japanese writing is so strange.
 日本人ですか?「ていこわ・しあついそ」って微妙な日本語ですけど・・・


 
This is my accommodation tonight.
 今晩の宿です。


 
I’m likely to eat hamburgers, because restaurants are hard for me to enter. They look so luxurious. I like simple appearance buildings.
 ついついハンバーガーを食べがちです。レストランは豪華に見えて入りづらいのです。質素な感じの建物がいいです。



Photos of San Francisco
サンフランシスコの写真




This is all of my photos, which I took in America.
アメリカで撮ったすべての写真です。気力・体力・根性と自信、何より時間がある人のみアクセスしてください。

No comments:

Post a Comment