Sunday, September 30, 2012

30th Sep.  Yamanashi Prefecture 山梨だぞ

Yamanashi Prefecture
9月30日 山梨だ


 
I ate grapes all I wanted. Yamanashi prefecture is neighbor of Nagano (it’s located next to Nagano) and is famous for grapes and wines.
 心ゆくまでブドウを食べました。山梨県は長野県のお隣さんで、ブドウとワインで有名です。



 
I visited the restaurant called “Nou Hakari” which serves an organic meals.
 農Hakariという食堂に行きました。有機栽培の食事を提供しています。


 
It’s so healthy and I would like to eat it every day!!!
 とても健康的なので、毎日食べたいですね~。


 
I enjoyed cycling at the park.
 公園でサイクリングを楽しみました。


 
I went to the shop beside the main road.
 道路沿いの店へ行きました。


 
Although it was raining hard, I visited a zoo. Because of a typhoon, almost all of the animals were inside; I could enter the zoo for free instead.
 激しく雨が降っていましたが、動物園に行きました。台風のせいでほとんどの動物が中にいました。その代わりタダで入れました。

No comments:

Post a Comment