Sunday, October 14, 2012

14th Oct. YAMANEKO Evolution 山ネコの進化だぞ

YAMANEKO Evolution
10月14日 山ネコの進化だぞ

 
I started making the special edition YAMANEKO dolls by using parts which I made last week.
先週作った部品を使って特別バージョンの山ネコを作り始めました。


 
Around noon, I almost finished making it.
 お昼頃、ほぼ完成しました。


 
I went to Taiwan noodles restaurant by bicycle.
 台湾ラーメンに自転車で行きました。


 
I went on the new road. I had not come here before although I have lived Azumino for 5 years.
 新しい道で行きました。5年間安曇野に住んでいますが来たことがありませんでした。



 
At night, I completed these special edition YAMANEKO dolls. It’s my first time to make “the Girls’ Dolls’ Festival edition” with the small pattern. It’s very small and cute. I stuck it out!
 夜、特別バージョン山ネコを完成させました。ひな祭りバージョンを小さい型で作ったのは初めてです。とても小さくて可愛らしいです。がんばりました。

No comments:

Post a Comment