Saturday, October 27, 2012

27th Oct. Colored Leaves 紅葉だぞ


Colored Leaves
10月27日 紅葉だぞ


Our nearest high-way interchange has changed its name from Toyoshina I.C to Azumino I.C.
 最寄高速インターの豊科ICが安曇野ICに名前を変えました。よろしく!


On the way to Takayama village, I visited Suzaka city and Garyu-park.
高山村への行き道に須坂市と臥竜公園に来ました。


6 months has passed since last time I came here, Takayama, to see the beautiful cherry blossoms.
 前回、キレイな桜を見に高山村に来てから6ヶ月が経ちました。
Articles of the cherry blossoms.


This time, I came here to see beautiful colored leaves.
 今回は紅葉を見に来ました。


These are all of my photo I took in Takayama village. You should access below!
高山村で撮った写真のすべてです。時間と根性のある方は見てください。



After the colored leaves viewing, I went to a hot spring. This is the main building and is very old fashioned. I like it very much.
 紅葉を見た後、温泉に行きました。大湯で中心の浴場ですが、とても古くさい建物で大好きです。


 
On the way back, I visited Ohsho restaurant in Nagano city but there is no Kotekote noodles, my favorite menu in Osaka Ohsho. Maybe because here is Nagano…Oh man!
 帰り道に長野市にある王将に来ました。でも大阪王将で好きなメニューこてこてラーメンがありませんでした。多分ここは長野で、こてこてではないからでしょう・・・。

No comments:

Post a Comment