Monday, October 8, 2012

8th Oct. Spider, Harbin, Cycling, Bath, YAMANEKOクモ、ハルピン、サイクリング、風呂、山ネコだぞ


Spider, Harbin, Cycling, Bath, YAMANEKO
10月8日 クモ、ハルピン、サイクリング、風呂、山ネコだぞ

 
In the morning, when I opened a window, the spider was eating the game, dragonfly.
朝、窓を開けた時、ジョロウグモがトンボを食べていました。


 
Around noon, I visited Matsumoto to eat Harbin Chinese Noodles. Though I visited the main restaurant in Suwa city, it was first time for me to come to the branch.
 昼頃、ハルピンラーメンを食べに松本に行きました。諏訪にある本店は行った事がありますが、支店は初めてでした。


 
  
  
 
Following that I went cycling along Susukigawa river. I like the scenery very much.
 そして、薄川に沿ってサイクリングしました。この景色が好きです。


 
After that I took bath at a public bath near Matsumoto castle. It costs only 380 yen (US$4) but I can feel as if I am traveling.
 その後、松本城近くの銭湯で風呂に入りました。380円ですが、旅行している気分になれます。


 
At night, I made one normal YAMANEKO and one world’s smallest YAMANEKO and some parts. I received requests from my friend so I’ve started making special YAMANEKOs today. I’m busy with making YAMANEKO but happy.
 夜、1体のノーマル山ネコと、1体の世界最小山ネコ、そしていくつかのパーツを作りました。お友達から山ネコの注文を受けましたので、今日作り始めました。山ネコ作りに忙しいですが、光栄です。

No comments:

Post a Comment