Sunday, November 11, 2012

11th Nov. Ten "1"s 10個の1だぞ

Ten "1"s
11月11日 10個の1だぞ


 
Ten "1"s come together today. It’s 11:11 AM now.
10個の1が集まりました。今は午前1111分です。おぉ~


 
It was raining so after I ate lunch…
雨が降っていたので、昼食を食べた後、



 
I made YAMANEKO doll and was writing my blog.
 山ネコを作った後は、ブログを書いていました。

 
Around 3 o’clock, I visited Daiou horseradish farm. Though it was raining very hard, the scenery was beautiful.
 You can access below. These are photo of the farm.
 3時頃、大王わさび農園に出かけました。雨が激しく降っていましたが、景色はきれいでした。下のURLへアクセスしてください。農園の写真です。






After the farm, I ate dinner at the Chinese restaurant. I ordered dumpling set menu. It was delicious.
 農園の後、中華料理店で夕食を食べました。餃子セットを注文しました。美味しかったです。

No comments:

Post a Comment