Saturday, November 17, 2012

17th Nov. Saku City 佐久だぞ

Saku City
11月17日 佐久だぞ


 
I made cream pasta in the morning.
  朝、クリームパスタを作りました。


 
My special pudding tastes very good. It stinks of garlic. I love garlic.
 特製プリンはとてもおいしいです。ニンニクの香りがします。



 
After I made the YAMANEKO,  I left for Saku city where I used to work. Former school teachers were supposed to come together and had a party.
 山ネコを作った後、佐久市へ向かいました。前任校の先生達が集まり、飲み会を開くことになっていました。


 
It was raining heavily and
 激しく雨が降っていて、それに


 
was foggy today.
 今日は霧も出ていました。


 
It took me about 2 hours to get there.  We had a very good time with the teachers.
 佐久まで2時間かかりました。先生達と楽しい時を過ごせました。


 
After the party, I stayed in the Internet Café. It’s very cheap (US$22 for 12 hrs) and comfortable.
 飲み会の後、インターネットカフェに泊まりました。12時間で2,000円と安くて快適です。

No comments:

Post a Comment