Friday, November 23, 2012

23rd Nov. Burning Up 焼却だぞ


Burning Up
11月23日 焼却だぞ


 
In the morning, I made two YAMANEKO dolls.
 朝、2体の山ネコを作りました。


 
Around noon, I went to my school and burned rubbish. We are not allowed to throw away the paper which shows the personal data, so I burned them. Because I have not done it since April, I had to a lot of papers.
 お昼頃、学校へ行ってごみを燃やしました。個人情報の書かれた紙を捨てることは許されないので、焼きました。4月からそれをやっていなかったので、大量の紙を焼きました。


 
I ate dumpling set menu and Chinese noodles.
餃子セットとラーメンを食べました。

No comments:

Post a Comment