Sunday, November 25, 2012

25th Nov. Banana Beer バナナビールだぞ

Banana Beer
11月25日 バナナビールだぞ


 
It was very fine today, so I saw the beautiful snow mountain “Jounendake” from my room.
 とても天気が良かったので、キレイナ常念岳が部屋から見えました。


 
I cleaned my house and…
 家の掃除をして・・・


 
I set a kotatsu (low covered table with a heat source underneath) and heater.
 コタツをストーブを設置しました。


 
After I made the YAMANEKO doll…
 山ネコを作った後、


 
 
I visited Matsumoto city. On the way, I saw the beautiful snow mountain range in Hakuba district.
 松本市を訪れました。途中に白馬のきれいな雪山を見ました。


 
I visited Kanou restaurant, which is my best. I have never come here without ordering deep-fried chicken set menu.
 一番のお気に入り、かのう食堂へ行きました。必ず鳥唐揚定食を注文します。


 
I enjoyed cycling and
 サイクリングと


 
 
 
trekking along the Susuki river.
 トレッキングを薄川沿いで楽しみました。


 
On the way back I visited the Fine View Muroyama after a long time away. There is a very good hot spring.
 帰り道に久しぶりにファインビュー室山に行きました。良い温泉です。


 
We can see the beautiful scenery.
 きれいな景色が見れます。


 
I drank banana beer which I bought in Komagane yesterday. I was addicted to it when I was taking a JICA volunteer training at KTC (Komagane Training Center). It was just as delicious as before.
 昨日駒ヶ根で買ったバナナビールを飲みました。KTC駒ヶ根トレーニングセンターでボランティア研修を受けている時、これの中毒でした。以前のように美味しかったです。

No comments:

Post a Comment