Saturday, November 3, 2012

3rd Nov. Trophy & Garlic Pudding トロフィーとニンニクプリンだぞ

Trophy & Garlic Pudding
11月3日 トロフィーとニンニクプリンだぞ


 
I made cream pasta this morning. It was just as delicious as before.
朝クリームパスタを作りました。いつも通りおいしかったです。


 
Accidentally I made garlic pudding. I want to eat it hurry.
たまたまニンニクプリンを作ってしまいました。早く食べたいです。


 
I have finished making trophies for my students, who belong to my jumping rope club activity. From the first prize to the third prize I made special jumping rope replicas for the trophies. From the fourth prize to the last I made only small trophies and they can stand normal replica, which I made before, on it. Of course all of my students can get it. I hope they like it.
なわとびクラブの子ども達の為にトロフィーを作りました。1位から3位まではトロフィーに乗せる特別なわとびレプリカを作り、4位からは、トロフィーだけを作り、以前作ったノーマルレプリカをその上に乗せることができます。もちろん全員もらえます。喜んでくれたらいいです。
 

 
I brought it to my school immediately by car, because it’s very hard for me to bring it with a lot of baggage on Monday by bicycle.
すぐに学校に運びました。自転車通学のTorojiro先生にとって、月曜日に他の荷物を一緒に運ぶのは大変だからです。


 
At night, I made garlic pudding. It was delicious and smelled garlic.
夜、ニンニクプリンを食べました。美味しく、そしてニンニク臭でした。

No comments:

Post a Comment