Saturday, January 12, 2013

12th Jan. Iizuna Kougen Skiing Ground 飯綱高原だぞ

Iizuna Kougen Skiing Ground
1月12日 飯綱高原スキー場だぞ


 
Today, I didn’t go to Iizuna kogen skiing ground but I could see it from Kashimayari. It was one of the places the Nagano Winter Olympics Game was held in 1998.  
 今日は飯綱高原スキー場へ行きませんでした。でも鹿島槍から飯綱高原を見ることが出来ました。1998年の長野オリンピックが開かれた場所の1つです。フリースタイルモーグルで里谷多恵が金メダルを取った所で里谷多恵コースもあります。久しぶりに行きたいですね~。


 
I skied and snowboarded at the Kashimayari as usual.
 いつも通り鹿島槍スキーとスノボをやりました。


 
I enjoyed bumpy sloop.
 コブ斜面を楽しみました。


 
It was fine today.
 天気が良かったです。


 
Dr. Helicopter came to the skiing ground. Maybe some accident happened.
 ドクターヘリが来ました。多分何か起こったのでしょう。

No comments:

Post a Comment