Sunday, January 13, 2013

13th Jan. Official Approval 検定だぞ

Official Approval
1月13日 検定だぞ


 
I went to the Asahi Prime skiing ground before 8 AM. The sleigh field was very crowded though when I came here with Paea and Chie, there were only a few people.
 あさひプライムスキー場へ8時前に行きました。Paea君、Chieさんと来た時は空いていたソリゲレンデがめちゃくちゃ混んでいました。3連休だから??


 
After 4 hours kids lesson...
 4時間のキッズレッスンの後・・・



 
I gave 2 hours beforehand lesson to candidates for level 1 official approval (examination). Of course we have to go on the very steep sloop, because this is high level.
 2時間の事前講習をバッジテスト1級受験者に行いました。もちろんレベルの高い級なので、急斜面で行います



 
Finally, I gave official approval as an examiner. It needs three examiners to gave the examination. I was one of them. Unfortunately no one passed the level 1. It seems to be very difficult.
 最後に検定員をやりました。検定会を行うのには3人の全日本スキー連盟公認検定員が必要です。なぜかTorojiro先生は意味不明にそのうちの1人のようです。残念ながら1級合格者はいませんでした。1級はとても難しいようですね~。
 今日は疲れるスキーをしました。

No comments:

Post a Comment