Monday, January 14, 2013

14th Jan. Demonstrator's Lesson デモレッスンだぞ

Demonstrator's Lesson
1月14日 デモレッスンだぞ


 
It was snowing almost all day long. 
 ほぼ一日中雪が降っていました。



 
Even Azumino city, it snowed a lot.
 安曇野市でさえ、たくさんの雪が降りました。


 
I enjoyed deep and fresh snow at the Kashimayari.  
 鹿島槍で深雪を楽しみました。


 
I took a special instructor (demonstrator)’s lesson. He pointed out some of my weak points. I’ll practice harder. Fortunately we have a lot of special instructor in Nagano.
 デモンストレーターと呼ばれる特別なインストラクターのレッスンを受けました。いくつかの弱点を指摘してもらいました。練習をがんばります。幸運なことに、長野県にはたくさんのデモンストレーターがいます。環境が違いますね~。


 
After ski, I had to remove snow.
 スキーの後、除雪をしなければなりませんでした。


 
The snow was more than 10 cm deep after lunch time.
 昼ご飯の時からの積雪は10cm以上でした。

No comments:

Post a Comment