Saturday, January 26, 2013

26th Jan. Certificate 賞状だぞ

Certificate
1月26日 賞状だぞ


 
It was snowing all day long.
一日中雪が降っておりました。



 
At Kashimayari, I enjoyed deep and fresh snow a lot.
 鹿島槍で深雪・新雪を楽しみました。



 
After ski, I found that the snow was more than 15 cm deep in 6 hours.
 スキーの後、6時間の積雪が15cm以上だと分かりました。



 
Tomorrow, I will change the car audio.
 明日、車のオーディオを交換します。



 
After ski, I made the abacus certificates for my kids. All of them can get the first one easily.
 スキーの後、子ども達のそろばん賞状を作りました。大阪弁はあえてコテコテにしてみました。ネイティブチェックをお願いします。



 
Though I went to school to send a fax to the Jiigatake skiing ground, where next month we will go as a ski class, I couldn’t do it because of a lot of mistakes…oh man!
 来月スキー教室で行く爺ヶ岳スキー場へfaxを送りに学校へ行ったのですが、たくさんの間違いのお陰で送れませんでした。あちゃー


 
I like this ice cream “Viennetta”
 ビエネッタというアイスクリームが好きです。

No comments:

Post a Comment