Monday, January 7, 2013

7th Jan. Taking a look 下見だぞ

Taking a look
1月7日 下見だぞ


 
It was the first day of my work this year. I left a message to my students.
 初出勤でした。メッセージを子ども達に残しました。


 
After work I took a look for our ski class next month..
 仕事の後、来月のスキー教室下見にいきました。



 
I got a free ticket of the Jiigatake skiing ground, because I came here as the part of my work.
 爺ヶ岳のタダ券が手に入ります。仕事の一環で来ているからです。


 
We can see Omachi-city from the skiing ground.
 このスキー場からは大町市が望めます。


 
After the Jiigatake, I moved to the kashimayari and continue skiing. I’m addicted to ski.
 爺ヶ岳の後、鹿島槍へ移動しました。スキー中毒とはこのことです。


 
 
When I enjoyed night ski, I looked back upon my office worker age. It's very lonely.
 ナイタースキーを楽しんでいる時、サラリーマン時代を思い出しました。ナイターはとても孤独です。

No comments:

Post a Comment