Tuesday, January 8, 2013

8th Jan. Opening Ceremony 始業式だぞ

Opening Ceremony
1月8日 始業式だぞ


 
e had the opening ceremony today. My students are very vigor as well so I’m relieved.
 今日は始業式でした。子ども達はとても元気で安心しました。



 
Although, some of my students forgot bringing their homework, it’s OK because everyone came to our school without any trouble in the winter vacation.
 何人かの子どもは宿題を忘れましたが、まぁいいでしょう。全員冬休み中に大きなトラブルも無く、新学期に顔をそろえられたのですから、何よりです!


 
I have a lot of things to check.
 チェックするものがたくさんあります。


 
In the evening, I took a chiropractic. I take it once a month for my ski.
 夕方、整体に行きました。月1回、スキーの為に通って降ります。心と体の歪みを直しております。心の歪みは手遅れだそうです・・・笑

No comments:

Post a Comment