Saturday, March 23, 2013

23rd Mar. Kazawa Snow Area 鹿沢スキー場だぞ

Kazawa Snow Area
3月23日 鹿沢スキー場だぞ


 
I departed my house around 6:30, and got to the skiing ground “Kazawa” in Gunma prefecture.
 6時半頃に家を出て、群馬の鹿沢スキー場へ来ました。


I’ve come here once when I was in the university.
 学生の時1度だけ来ました。



I took a lesson for the exam tomorrow.
 明日の試験の為に講習を受けました。


Because the skiing ground is short of snow, sometimes we have to traverse.
 雪不足なので、たまにトラバースします。


 
  
I never forget to enjoy skiing so I went around all of slopes in Kazawa.
 スキーを楽しむことを忘れません。なので鹿沢の全コースを巡りました。


 
This is my accommodation.
 宿です。


 
I felt quite comfortable in this room.
 心地よい部屋でした。

No comments:

Post a Comment