Friday, March 29, 2013

29th Mar. Moving 引越だぞ

Moving
3月29日 引越だぞ


Jonen-dake Mountain is beautiful as well today.
 常念岳は今日もきれいでした。


I visited G-Friendly to throw my garbage away.
 G・フレンドリーに行ってゴミを捨てました。


It cost US$7.
 600円かかりました。


I hope there is the Big supermarket in the next place.
次の場所にザ・ビッグがあることを願います。



Thanks to my aunt, my rooms were all tidied up.
 おばのお陰で全部の部屋がきれいに片付きました。


At 1 o’clock, the moving company staff arrived at my house and started moving.
 1時に業者さんが来て、引越開始しました。





Some of my colleagues came and helped my moving. Thanks!
 先生達が手伝ってくれました。ありがとうございました。


After 1 hour, we got to Ina-city, my new workplace.
 1時間後、伊那に到着しました。新天地です。


Some of teachers, who belong to my new school, helped me. My marvelous house has the special room for ski, there are 5 rooms, it contains a parking with a shutter and it rents for US$ 250 a month. Hahaha
新しい学校の何人かの先生が来てくれました。新しい家はスキー部屋があります。5部屋です。シャッター付の駐車場があります。家賃23,000円です。ヤバイ。笑うしかありません。田舎バンザイ!





First, I visited the town hall and finished resident registration. After that, we tidied up my house. It took us more than 5 hours.
 初めに役場で住民登録を済ませ、家の片づけをしました。5時間以上かかりました。

No comments:

Post a Comment