Saturday, March 2, 2013

2nd Mar. Eisbahn (Frozen Ski Slope) アイスバーンだぞ

Eisbahn (Frozen Ski Slope)
3月2日 アイスバーンだぞ


 
It was very cold today so there were a lot of frozen ski slopes. The frozen bumpy slope was very hard and dangerous but funny.
 とても寒かったので、たくさんのアイスバーンがありました。氷のコブ斜面は難しくて危険ですが面白いです。今日は殺気が溢れる斜面でした。


 
Because I started skiing around noon, I had been skiing until 5 o’clock PM. I enjoyed a lot.
 滑り始めたのが昼頃だったので、5時まで滑りました。楽しみました。

No comments:

Post a Comment