Thursday, April 11, 2013

11th Apr. The sight of cherry blossoms by night 夜桜だぞ

The sight of cherry blossoms by night
4月11日 夜桜だぞ



All of photos I took today.
  今日撮った全ての写真 高遠城址公園夜桜


 
It was snowing a little bit. My house, Hase district, is very cold.
 ちょっと雪が降っていました。自宅のある長谷地区はとても寒いのです。


 
I found a house centipede in my house. How pretty it is! Compared with Tongan centipedes, it’s a baby size.
 家でゲジゲジを見つけました。かわい~~~。トンガの我が家にいたムカデに比べたら赤ちゃんサイズです。
 




 
We had a fire drill.
 火災訓練を行いました。


 
We ate a school lunch with lower students
 下級生と一緒に給食を食べました。


 
with seeing the beautiful cherry blossoms at the special room.
特別な部屋で桜を見ながらです。


 
We enjoyed recreation.
レクを楽しみました。


 
After work, I visited the very famous sightseeing place as a flower viewing, Takato Joushi Park, by bicycle. I saw the very beautiful cherry blossoms all I wanted.
 仕事の後、自転車で有名な高遠城址公園へ行きました。きれいな桜を思う存分楽しみました。





 

 

No comments:

Post a Comment