Saturday, April 13, 2013

13th Apr. Newspaper 新聞だぞ


Newspaper
4月13日 新聞だぞ



All of photos I took today.
  今日撮った全ての写真 三峰川沿い、春日公園、伊那公園など



 

The article about our dance was placed in a local newspaper. All of my students can make the traditional dance called “Dragon Odori”. I cannot do it (I’ve just come to my school), so I try to make it.
 伝統的な踊りらしいドラゴンダンスの記事が地方新聞に載りました。先生だけができませんので練習しようと思います。


 
I went to school by bicycle and
 自転車で学校へ行き、



In the morning, I was working at a parking for tourists.
 午前中、観光客の為に駐車場整備をしました。


 
After that, I went to Ina city center to see cherry blossoms.
 その後桜を見に、伊那市街へ行きました。


 
In the evening, I visited the restaurant, where my colleagues recommended. It was nice restaurant, but I remembered that I have come here 10 years ago. At that time, it was closed.
 同僚の先生達がすすめてくれた食堂に行きました。10年前来たことがありましたが、その時は閉まっていました。


Finally, I visited the spa, Senryusou. It was nice.
 最後に仙流壮という温泉に来ました。なかなかよかったです。

No comments:

Post a Comment