Sunday, April 21, 2013

21st Apr. Huge Size デカイぞ

Huge Size
4月21日 デカイぞ


Around noon, I visited the restaurant “Miyagawa” and ordered the special deep-fried chicken set menu.
お昼頃、みや川食堂に行きました。名物の唐揚定食を頼みました。野球ボールサイズが5つ入って1000円です。なにこれ珍百景にも出たそうです。


 
Amazing!!! Of course…
 いやいやいやこれは・・・もちろん


 
I couldn’t finish it. Oh man!
 完食できませんでした。残念・・・


 
On the way back, I found the park, which has an official course of a traffic safety competition. I looked back upon my previous school. I was in charge of a bicycle club activity.
帰りにたまたま自転車大会の公認コースを見つけました。前任校で自転車部をやっていましたので懐かしく思いました。


 
This is the very famous bakery in my district.
 この地区のとても有名なパン屋です。


 
The carp streamers are beside my house.
この鯉のぼりはご近所さんです。


 
 
 
 
Because my stomach was very thanks to the deep fried chicken, I decided to go jogging.
  唐揚のお陰でお腹が重かったので、ジョギングに出かけました。


 
I have a nice road for jog.
ジョギングによい道があります。


 
On the way back, I touched the median tectonic line as usual.
 帰り道にいつも通り中央構造線を触りました。←他にやることはないのかね??ないんだな~


 
At night, I participated in a drinking party at a public hall in my district. The chief introduced me to the residents. Thank you for inviting me.
 夜、公民館での飲み会に参加しました。村長のような方が住民にTorojiro先生を紹介してくれました。お招きいただきありがとうございます。

No comments:

Post a Comment