Tuesday, April 23, 2013

23rd Apr. Sponge gourd  ヘチマだぞ

Sponge gourd
4月23日 ヘチマだぞ


 
I went for a jog in the early morning.
早朝ジョギングに行きました。


 
We finished seeding of a sponge gourd. I did it last year, oh time flies.
 ヘチマの種を植えました。去年もやりました。時間が経つのははやいですねぇ~。


 
I prepared the YAMANEKO and YAMANEKO-KO planter as spares.
 山ネコと山ネコ子のプランターを予備として作りました。


 
We had a whole school meeting. The chief of each committee explained about their activities.
 全校集会がありました。各委員会の長が活動を説明しました。


 
Our principal is great!
 うちの校長先生は素晴らしいのです。

No comments:

Post a Comment