Friday, April 26, 2013

26th Apr. Calligraphy, Dance, Welcome party 習字・踊り・歓迎会だぞ

Calligraphy, Dance, Welcome party
4月26日 習字・踊り・歓迎会だぞ


 
We still have some nice cherry blossoms for flower viewing.
まだ花見が出来る桜があります。


 
We did calligraphy. All of my students made it well.
  習字をやりました。みな良くできました。


 
I found a special function, reversal film. The movie is good for learning its movement.
 反転照射を発見したので、この映像は動きを覚えるのによいです。



 

The carp streamers beside my classroom.
 お隣の鯉のぼりさん達。


 
At night, I joined the welcome party of my district owned by teachers’ associations. Following that, I came back to my school and met the previous classroom teachers of my students it was a farewell party, and we had a good time.
 夜、組合主催の歓迎会に行きました。それから学校へ戻り、前担任の先生達と会いました。こちらは送別会でした。良い時間でした。あぁ忙しい・・・

No comments:

Post a Comment