Monday, April 29, 2013

29th Apr. Aggressive Walking 攻撃的散歩だぞ

Aggressive Walking
4月29日 攻撃的散歩だぞ



All of photos I took today.
  今日撮った全ての写真 諏訪湖へ攻撃的散歩


 
I prepared my bicycle politely.
 自転車を念入りに準備しました。


 
After I visited the park near my house…
近くの公園を訪れ、


 
I went for an aggressive walk.
  攻撃的散歩に出かけました。


 
On the way, I sent imitation C* and D** to Dr. Ets. Thank you for waiting.
 途中にEts博士に偽造CなんとかとDなんとか何とかを送りました。お待たせしました。


 
This is the scenery around Kasahara district in Ina city.
 笠原地区の景色です。



 
I went along Tenryu-gawa river.
 天竜川に沿って行き、


 
Occasionally, I saw trains.
 たまに電車を見ました。 


 
On the way, I visited the lightning bug park. We can see beautiful fireflies soon.
 道中、ほたる公園に行きました。もうすぐきれいな蛍が見られます。


 
Around noon, I got to the lake Suwa. I ran nearly 30 miles.
 お昼頃、諏訪湖に着きました。46kmほどです。


 
I took foot hot spring. Suwa is famous for hot springs.
 足湯に入りました。諏訪は温泉で有名です。


 
I made a round the lake Suwa (10 miles). In 2009, I enjoyed sightseeing by that ferry with my volunteer friends.
 諏訪湖16kmを一周しました。ボランティア友達と2009年に白鳥丸に乗りました。なつかしい!


 
At last, I completed 5 branches of Ryouga restaurant. I visited the last one in Chino-city by bicycle.
 ついに5つの凌駕を制覇しました。茅野にある最後の凌駕には自転車で来ました。


 
Chino city has my favorite museum. I like the artist “Kiyoshi Yamashita”
 茅野市はTorojiro先生お気に入りの山下清博物館があります。ぼ・・・ぼくは、おっおにぎりが好きなんだなぁ~。


 
Nowadays, we have multi function mobile phone. Its navigator function tells me the way so I don’t need any map.
 最近は多機能携帯で、ナビ機能が教えてくれるので地図がいりません。


 
When I came back home, a bicycle meter showed 120 km (75 miles). It was a very good exercise. It took me two and half hours on the way back.
 家に帰ってメーターを見たら120kmでした。食後の良い運動でした。帰りは2時間半でした。


おぉ今日は誕生日だったか・・・



The article of my birthday in 2011 in Tonga. Extreme aggressive walking.
 2011年トンガでの誕生日記事 超攻撃的散歩




The articles of my birthday in 2010 in Tonga, New Zealand and Samoa.
トンガ、ニュージーランド、サモアで誕生日を2回迎えた2010年の記事

No comments:

Post a Comment