Sunday, April 7, 2013

7th Apr. My Rooms, Dam & Cherry Blossom 部屋たち、ダムと桜だぞ


My Rooms, Dam & Cherry Blossom
4月7日 部屋たち、ダムと桜だぞ


All of photos I took today. 今日撮った全ての写真たち


 
It was raining all day long so I cleaned my rooms. This is the main room.
  一日中雨が降っていたので、部屋を片付けました。主に使っている部屋です。


 
This is a kitchen-dining room.
 ダイニングキッチンと言うのかな?


 
This is the entrance.
 玄関です。




























 

a bathroom and toilet.
 風呂とトイレです。


 
I have two extra rooms, hahaha!
 2部屋余っております。6畳間と8畳間。はっはっは

 
 
  
 
Around noon, I visited the Miwa-Lake dam near my house.
 お昼頃、近くの美和湖のダムへ行きました。


 
Cherry blossoms are very beautiful.
 桜はキレイでした。
 



Following that, I visited Ina city center and
 その後伊那市街へ出かけて、


 
 
 
 
 
 

enjoyed flower viewing at Ina-Park.
 伊那公園で花見を楽しみました。


 
Although it was rainy day, I saw very beautiful sceneries there.
 雨は降っていましたがきれいな景色が見られました。

No comments:

Post a Comment