Saturday, May 11, 2013

11th May. Garlic ニンニクだぞ

Garlic
5月11日 ニンニクだぞ


In the morning, we participated in the lecture for teachers. The designer, who planed “Tokyo Sky Tree” came and talked his record. It was a very attractive lecture.
朝、先生達のための講演会がありました。東京スカイツリーを設計した人が来ました。なかなか魅力的なお話しでした。


Although, we enjoyed volley ball after the lecture, I forgot to take a photo of it. I have to train my body for the OB’s competition in Osaka next month.
 講演会の後、バレーボールを楽しみましたが、写真を撮るのを忘れました。来月大阪でのOB会の為に体を鍛えておかなければなりません。


 
With teachers of my school, I ate sauce cutlet in Ina city. It was delicious.
  学校の先生達とソースカツ丼を伊那市内で食べました。美味しかったです。


 
Because I was very tired, I added a great many garlic to my dinner. I put it on rice,
 とても疲れていたので、大量のニンニクを夕食に入れました。ご飯に乗せ、


 
tofu,
  豆腐、


 
noodles,
  ラーメン、


 
and natto. Everything is going well!! I love garlic!
  そして、納豆に入れました。全てがうまくいっています。ニンニク大好き!


 
Though I saw a big spider in my house, I don’t care about it. Tongan spider is much bigger than Japanese.
  家の中でデカイ蜘蛛を見ましたが気にしません。トンガ産の蜘蛛は日本産よりもっとデカかったので。

No comments:

Post a Comment