Tuesday, May 14, 2013

14th May. The Last Day of Home Visit 最終日だぞ

The Last Day of Home Visit
5月14日 最終日だぞ


 
Maybe my air plants are getting bigger.
たぶん・・・エアープランツは大きくなっております。


During the home visit term, our school life is very busy. We have only 3 hours’ class. I have to finish checking their homework within 3 hours.
 家庭訪問期間中はとても忙しいです。3時間しかなく、その間に宿題を見なければなりません。


 
Our sponge gourd sent out buds at last.
 ヘチマがようやく芽を出しました。


 
Thank you for waiting!
 おまたせ~!


 
It was the last day of a home visit. Some of my students live in very rural districts.
  家庭訪問最終日、何人かの子ども達はとてものどかな場所に住んでおります。


 
2 of 4 days, I went around by bicycle.
 4日のうち2日はチャリで廻りました。


 
Some of my students are drawing YAMANEKO picture on a street. I added a professional YAMANEKO picture to it. Hahaha
 何人かの子ども達は道に山ネコを描いていました。Torojiro先生はプロフェッショナルな山ネコを描き加えました。ハッハッハ!

No comments:

Post a Comment