Sunday, May 19, 2013

19th May. Weed-killer, Cycling, Jogging 除草剤・サイクリング・ジョギングだぞ

Weed-killer, Cycling, Jogging
5月19日 除草剤・サイクリング・ジョギングだぞ


 
Because weeds have grown up recently.
 雑草が茂ってきたので、


 
I used a weed-killer.
  除草剤を使いました。


 
At nine o’clock, I went to Ina city center by bicycle, because I left my car last night.
 9時に伊那市街地へ自転車で行きました。昨夜車を置いていったからです。



 
At the docomo shop, which is one of mobile phone company to change a battery of my phone. I’m satisfied with its service.
 ドコモショップでバッテリーを交換しました。よいサービスです。



 
I paid 4,000 yen (US$45) as a tax. The tax of my car is very cheap.
 重量税を払いました。年間4,000円!安いのです。


 
After that, I ran 10 km (6.25 miles) along the Mibu river.
 その後、三峰川沿いに10km走りました。


 
I have to work on Sunday. I’m very busy now.
 日曜日に働かなければなりません。昨日もだけど・・・忙しいです。

No comments:

Post a Comment